begumseker Aysemhmt ilk zamanlarda elim ayağım kesiliyordu resmen tansiyon düşüklüğünden. Hala düşük ama artık bünye alıştı sarsmıyor.. doktor da yüksek olmasından korkuyor düşükse problem yok ama hayatını etkiliyorsa söylersin demişti.. siz de doktorunuza danışabilirsiniz belki
Hanife06 Aysemhmt benim de hamileliğimin ilk aylarında tansiyonum çok düşüktü. Doktor Sık sık ama az olmak koşuluyla tuzlu kraker falan yememi söylemişti. çok şükür tansiyonum 4. Ayda düzeldi Şimdi 29 haftalığız ❤️🥰
SnmTt Aysemhmt benim tansiyonum hamilelikten önce 12nin altına inmezdi şimdi 9 10 hep doktorum yüksek olmasın böyle gayet iyi dedi. Tabi zorluyor başım çok dönüyor çünkü ama yüksek olmasındansa katlanıyorum 😇
Aysemhmt Tansiyonum için gitmedim daha önce Gebelikte hep düşer tansiyonum ama bugun cok kötü oldum sabah saatlerinde oldu fakat sanki yüzümün sol yanı uyuşmus gibi hissediyorum
Aysemhmt 90 /50 Dİ ilk defa bu kadar kötü oldum Normalde hep düşük ama ilk defa bugun bu kadar oldu bugun tam 4 ayım bitti
Yldzzyldzz Aysemhmt benm hep 9/5 9/4 10/5 falan olur canm kişiden kişiye değişiyor bence ben hep öyle olduğum için hiç sorun olmuyor bende doktorum da hep normal karşılıyor ama doktoruna sor
Aysemhmt İlk gebeliğimde de tansiyonum düşüktü bunda vitaminsiz ve demir eksikliğin var diyor doktor ama verdiği ilaclar sanırım bende yan etki yapıyor onları kullanınca midem ve başım cok ağrıyor o yüzden bugun içmedim
Aysemhmt Minnosizmmm senin daha cok düşükmüş ya Allah yardımcımız olsun saglıkla alalım kucağımıza inşallah
Minnosizmmm Aysemhmt amin canım hepimiz. Inan elimde tuzlu ayranla geziyorum baş ucuma bile koyar oldum ama doktor yükselmesinden iyidir diyor