Bugün çatı muayenesi oldum çatım darmış ve bir demirle ölçüm yaptı 18 dedi bu ölçüm 20 ve üstü olması gerekiyormuş.Normal Doğum olmaz demiyorum istersen deneriz dedi bende denemek istiyorum dedim.çünkü normal Doğum istiyorum.sancı bekleyeceğiz dedi belki yeterince açılman olur dedi.benim gibi olup normal Doğum yapan var mı???