Iyi geceler benim gibi sabirsiz hamislerrrr.37+5 ten slmlarr🙋♀️🙋♀️🙋♀️Zaman gecmek bilmiyor sanki....Sizde durumlar nasil kacinci haftadasiniz agrilar sancilar ne durumda ,nstde sancisi cikan veya acilmasi olan varmi???Karniniz düştü mü??Bizde hicbiriside yok su an🤷♀️🤷♀️🤷♀️