Kızlar 2 ay önce spiral takıldım aile planlama merkezinde ama bir ay kontrolünde kaydığını öğrendim çıkardı doktor yine gel takalım dedi devlet hastanesinde ama gitmedim korunmada başıma sürekli aksilikler gelince tekrar takılmaya karar verdim bugün gidip özeldeki doktoruma takıldım bazen rahim kabul etmiyor dedi tekrar kaymaz inşallah takılıp kaymayan var mı? İlk 2 gün ağır tencere bile kaldırma dedi bir ay çok dikkat edecekmişim bir ay sonra kontrolüm var inşallah kaymaz o kadar para verdim 😐