Merbe61 85kılo ustu hamıle kalanlar var mı kac kilosunuz kac haftada siniz neler yapıyorsunuz dıkkat edıyormusunuz
Adablc Merbe61 olmaz mı 🤣 100 le kaldım.37. Haftadayım 8 kilo aldım 😀 kızımda 90 la kalmıştım 117 ile doğuma girmiştim.sonra 80 e düşmüştüm😏 boyum 1.72
CemrePektas Merbe61 şimdi kilolu kime göre neye göre, ben de 175 boyundayım 84 ile hamile kaldım ama kilolu değildim yani, şimdi 89 felan olmuş olmam gerek, 33. Haftadayım. Doğuma 92 93 ile girsem, 87 ile felan çıkarım. Daha ne olsun 😂
Merbe61 Aras09 aa cok ıyı bende 95ıle hamıle kaldım 8kılo almak istiyorum ınslalah nelere dikkat ettin
Merbe61 Aras09 Allah yardımcın olsun Sag salım bebegıme kavus ne guzel bende 10haftalıgım kılo almak istemiyorum suan yenı haftalar sureklı kusuyorum ama ilerde boyle olmucak neler yapabılırım
Reyhan_boztoprak 81 ile hamile kaldım 25 kilo aldım 106 kgyim sorun ne anlamadım canım ? Umarım yardımcı olabilirim
Merbe61 Reyhan_boztoprak kilolu hamıle kaldım kılo almak istemiyorum sizler ne yaptınız onları merak ettim
Aras09 Merbe61 herşey yedim hiç kısmadım canım ama şeker ve tuzu resmen hayatımdan çıkardım vede beyaz ekmek değilde evde kendim ekşi maya ekmeği yapıyorum onu tüketim o kadar market eşyaları abur cuburda kestim arada bi
Mutter Merbe61 4 aya kadar kilo verebilirsin dedi doktorum bana düzgün besleniyorum 2,5 kilo verdim 7 haftalıgım ama kılolu degilim yine de belki uygularsınız dedim cok acıkmadan az ve sık yiyorum. Cooook su içiyorum hergün 40 dakika yüksek tempo yürüyorum ve şeker un yok
RHSENKAL Merbe61 merhaba canım ben 109 ile hamile kaldım ilk 3 ay 5 kilo verdim 4. ayda 1 kilo verdim. Daha almaya başlamadım 20 haftalığım daha ama bakalım ilerisi ne olur ama iştahım pek yok şimdilik günde 2 öğün yiyebiliyorum. Aralarda midem kazınırsa muz yiyorum. Bebeğimin gelişimi çok iyi hiç bir sıkıntısı yok. Birde ben seklajlıyım yatıyorum sürekli. ayakta olsam daha çok giderdi
NurayHakyemez Midem cok bulaniyordu sadece ekmek yemek istiyordum o iyi geliyordu ama boylesi dogru olmadigi icin yerine 1 avuc kuruyemis koydum ceviz badem findik. Cubuk kraker yedim o faydali degil ama gene bastırıyor. Muzz❤️ o iyi ki var o da cok iyi geliyordu
Happyprincess Bende 69 la hamile kaldım şuan 75 76 kilo olmuşumdur. 1.56 boyum yani baya pandaya döndüm. Dikkat ediyor muyum etmiyorum ama 2 öğün yiyorum sadece günün belirli saatlerinde meyve yiyorum sadece
Merbe61 Happyprincess evet bende meyve yiyorum suan yemek yiyemiyorum dırekt cıkıyor sabah yumurta cevız yıyorum mutlaka vitamin olsun diye suan kılo almıyorum daha yenı gebeyum ilerde de cok kilo almak istemiyorum
Duamucizem Happyprincess kaç haftakiksin cnmm bende 70 'le klasik 18+1bebegimi hissetmiyorum hala kiloya bağlıyorlar norma mi 72.5 olmuşum
NurayHakyemez Ha bir de haslanmis makarna ustune yogurt dokuyordum. Ara ogunlerde dolapta meyve oluyordu elma ayva falan serin serin o da iyi geliyordu
Merbe61 Adablc kılo onemlı degıl aslında ama sonra vermesinden korktuğumdan bu tedırgınlıgım bebek ve biz saglıklı olalım da zaten kıloluyım dıyıp salmak istemiyorum
Merbe61 Aras09 bende tam bugday tuketıyorum yararlı olan buymuş beyaz ekmek gebelikte hıc onerılmuyor
Adablc Merbe61 yook canım benım salma zaten. Allahın izniyle sağlıkla gelsinlerde 🤲🏻 Veririz Allahın izniyle
Merbe61 CemrePektas sız konuyu yanlıs anlamısınız kılo degıl aslında sorun kilolu hamıle kalıp nelere dikkat etmısler bunları ofrenmrk ıstedım sız halinizden memnunsunyz ozamn sorun yok :)))))
0623-okay Islim123 😫😫😒 ne güzel ya bende 88 le hamile olduğumu öğrendim 23+1 deyim 104 kiloyum 😫😫 14 kg nasıl alıyorum bilmiyorum 😫😫
Duamucizem Islim123 hareketlerini ne zaman hissettin cmm yanlış anlama kilo etkiliyor diyoalr ya 73 kilotyim 18+1 oldum hissetmiyorum hiçç ondan sordum
NurayHakyemez Hamilelik gerçekten en iyi zayiflama zamani eger iyi degerlendirebilirsen. Cunku normal de yeme aliskanligima dikkat edemem abur cubur cips kola jelibon hamur isi bayilirim ama cocugunun sagligi icin beslenmene dikkat ediyorsun bu beni engelleyen tek sey oldu spor da yapsam hic bunlardan vazgecmemistim bebeğim sayesinde beslenme aliskanligim duzeldi. Ve emin ol ogunlerini meyve kuruyemis corba ev yemegiyle gecirince gerçekten onlar artik sana cazip gelmiyor