Oy kızlar oy ne kalkabiliyorum ne oturtabiliyorum ne egilebiliyorum yan yatmaktan yanlarım çürüdü 🥴🤦♀️Zor zamanlar son ay derler giriyoruz çok zorlanıyorum evimi temizlerken iş yaparken belim kopuyo 2 çocuğum var onlarda olunca zorlanıyorum 3.nasipse 6 Şubat sezeryanla gelicek 🤲🏻Ondan sonrası ALLAH büyük🤲🏻🤷♀️