Nureda28 ben diğerleri pahalı geldiği için bunu alıp kullandım. 36. Haftadan sonra hergün sürdm(masaj yapmayın sadece sürün doğumu tetikler masaj) doğumdan sonra da biraz kullandım ve hiç yara olmadı. Krem markasının farkettirdiğini sanmıyorum, keremin amacı orayı bolca nemli tutmak çünkü. Eğer doğru emzirip nemli tutarsanız kremlerle bi sorun yaşamazsınız👌