Evet arkadaşlar aranızsa yeniyim 🙈 Rabbime şükür 4 yaşında bir kızım var ve süpriz yumurtaya hamileyim 😇 2. Gebeliğim..
yengem kadın doğumcu geçen hafta 5 haftalık oldugunu söyledi ve maşallah kese ve kalp atışı vardı bebişin.. Kan değerimde 34170.7 çıktı ama tek gebelik. Sizin düşüncelerinizide merak ettim 🙄🥰