Bayanlar iyi geceler. Kullanmaya başladığım demir hapından sanırım, aniden kabız oldum. Bu sorunu nasıl çözdünüz? Malum ilk defasında tuvalete çıkmak imkansız. İlaç da kullanamıyoruz. Uzun vadede çözüm istemiyorum. Yani Duphalac etkisi 2-3 günde çıkıyor ki o kadar bekleyemem. Su iç, kayısı ye vs ile de olacak iş değil bu şu anda. Libalaks gibi anında çözüm veren fakat hamilelikte kullanılan bişey var mı acaba? Siz neler yaptınız? Doktoruma sorana kadar cevap bulmak istedim tabiki...