083 Merhaba sevgili arkadaşlar. Yeni doğan bebekleriniz de pudra kullandınız mı? Uzmanlar oldukça zararlı olduğunu ve pişiği artırdığını söylüyor. Tecrübelerinizi yaZarmısınız rica etsem. Teşekkürler 💕
Mervezumra 083 evet pudra cok cok zararli artik kuaforler agda bile kullanmiyor kansorejen oldugu icin
NurayHakyemez 083 gebe okulunda duymustum artik yasaklanacak demislerdi zararliymis bence hic kullanma birsey olmasa da huylaniyor insan
DBsvn 083 bende kullandım başta kayınvalidem almıştı sürüyordu ısrarla banyodan sonra falan vücuduna bıraktım 1 hafta sonra hem pişik yaptı hemde vücudunda kuruluk yapmıştı çok rahat şuan sadece pişik kremi kullanıyorum bi sıkıntıda yok
Rezzan Eskiden kremmi vardı ben kullandım bi zararını da görmedim şimdi yine aldım bence herşeyi abartıyolar ne kadar incelersen o kadar hasta olur
Mervezumra Rezzan ne alakasi var ya heryerde yasaklandi guzellik salonlarnda bile kullanmiyorlar kanserojen oldugu icin krem almak cokmu zor geldi zararli oldugumu bile bile aliyorsunuz
083 NurayHakyemez chico yeni doğan pudara almıştım ki bi araştırdım pudranın ince tozu bebeğin ciğerlerine kaçıyormuş Çok şükür kullanmadan öğrendim