Ebru9360 Kizlar sizce göğüs pompasi gereklimi gerekliysede dogumdan once mi alinmasi gerekir duruma gore dogumdan sonrami
Oyku10- Ebru9360 2 arkadaşımda doğum yaptı ikisi de ihtiyaç duydular. Bende çok kararsızım hazır indirime girdi alsam diyorum ama benim ihtiyacım olur mu bilemedim🤦🏼♀️
Zehramomm Ebru9360 bnece almalısın sütünü çoğaltır lansinoh manuel aldım ben e bebekte 120 lira kırmızıbeyaz sitesinden 78 e aldım
dilcey Ebru9360 evet gerekli ilk zamanlar bebek tam boşaltamıyor sütü o yüzden sağmak şart yoksa mastit oluyor el pompası da iş görüyor ama makineler kadar çabuk ve iyi sağmıyor
srfnr Ebru9360 ben almamistim.dogumdan sonra bi sabah bir uyandim goguslerim oyle dolmus oyle agriyoli kaldiramadim resmen o kadar agirlasmislardi hemen esimi eczaneye gonderip aldirdim sagdim hemen baya kullandim ben
Belmaaa Bana herkes çok gerekli diyor. Zaten çalıştığım ve 3 ay kadar sonra işe döneceğim için kesin almam lazım sağıp bırakmak için. Sizin de böyle bir durumunuz varsa bence gerekli. Ben şubatta e bebek indiriminden almayı düşünüyorum
Meleek Ebru9360 ben ilk çocuğumla çok faydasini gördüm canim. Bazen sütüm azaliyordu pompayla cogaliyordu bide buz dolabinda 6 ay kalabiliyor mesela disariya ciktiginda şişeye koyup bırakabilirsin
GMZDGS Ebru9360 çok gerekli cnm 2 hafta once doğum yaptım hemen sütüm geldi almıştım ama acıyo dye dye 2 gun sağa adım fazla süt damlıyodu taş gbı olmuştu saglık ocagndakı ebem sagman lazm dedı bir rahatsızlık oluyomuş boşaltmazsan 2 gun agrıdı gögüslerim sagnca rhatldm 4 satte bir sagmazsam tas gbı oluyorlar cok işe yarıyo yanı al mutlaka
begumseker Ebru9360 aile sağlığındaki hemşireye sordum ben de. Çalışan anneler için büyük kolaylık ama evdeysen gerek yok dedi.. diyelim ki bebek emmedi sağman gerekti sütünü o zaman da eşinin hemen gidip alabilceği bişey zaten.. ondan ben de almadım. Hemşire elle sağmanın daha iyi olduğunu da anlatmıştı daha fazla süt çıkıyormuş makineyle sağmaya göre ne kadar doğru bilmiyorum🤷🏼♀️
Tugbasentrk12 Ebru9360 valla şimdi elektirikliler çıkmış ben onlardan almayı düşünüyorum ama ben ihtiyactan alacağım bence doğuma yakın al derim yinede karar senin :)))