Saribebek Hlse kuzum seni üzmek istemem ama benimde öyleydi kesin hamileyim dedim ondandır ama sonra adet oldum . İnşallah seninki yerleşme kanamasıdır adet olmazsın inşallah
Tugce1803 Hlse yerleşme olabilir yumurtlama kanaması olabilir değerlendirmende fayda var ya da ovulasyon testiyle takip et
Merbe61 Hlse bende kist olustıgu ıcın oyle lekelenme oldu bır hafta sonra adet oldum uzgunum muhtemelen kşst olabılır ama uzulme suan on haftalık hamıleyım bır yıl sonra oldu
Hlse Tugce1803 lekem bir damlaydi be ama iki haftadir bel ve karin agrisi cekiyorum adet olacakmisim gibi ilk olacak
Hlse Saribebek saol canm bnm isallah Allah olmayan herkese nasip etsin umutlenmek istemiyorum her ay beklemek cok uzucu
Tugce1803 Hlse hiç hamile kalmadım ama sağlıkçıyım😊İnşallah yerleşmedir ama yerinde olsam yine de değerlendirirdim
Hlse Ya umutlanmak istemiyorum canlarim ama lekem 1 damla peceteye degmisti sasirdim ama bel ve karnim agriyor