Arkadaşlar bebeğim Şuan çok hareket ediyor ama çok aşağıda hareket ettikcede hem kasıklarım hem karnım ağrıyor Ve mesaneye baskı yapıyor Kasık kemiğime özellikle çok vuruyor yarın nstye girecem ilk girdiğimde Sancı çıkmadı ama yine böyle hareket etti yukarıya doğru yükseldi karnım bebek hareketinle yükseldi 1 kere 60 oldu Yarında sancı yüksek çıkarsa hemen alttan muayene mi ediyorlar acıtması Normal mi nazlı değilim ama gerçekten çok acıtıyor