SinemmmMm Adetime 2 gün var . Bi haftadır gün içinde bulantı ateş başması terleme oluyor göğüs sızısı 3 gündür çok arttı bugün kalp sancısı sandım çok sızlıyor sol göğsüm arada sağ göğsümde sızlıyor kaşık ağrısı var iki test yaptım ikisi de silik çıktı ama c çizgisi tam koyu çıkmadı kafam karıştı https://i.hizliresim.com/gPB765.jpg
Melike3777 SinemmmMm kuzum bu attığın test bozuk istersen elinde fazladan varsa tekrarla benimde sol göğsüm aşırı ağrıyordu sızlıyordu öyle öğrendim gebeliğimi
Sedley SinemmmMm adetinden sonra test yap bence canım yoksa boşuna ümitlenme varsada şuan çıkması çok erken. Ben ne testler harcadım onun için boşuna yani adetinden 3 gün falan geçsin öyle yap bence
SinemmmMm Melike3777 aynı markadan yaptım elimde onlar vardı böyle çıktı 😔 başka da yok ama ikisi de bozuk mu bebek olmasa t de çıkmazdı bilemedim canım
SinemmmMm SinemmmMm ard arda yaptım ikisinde de c silik t de gölge şeklinde çıktı ama göğüslerim süt dolmuş gibi acıyor
Yaprak- SinemmmMm geçenlerde bi arkadaşında aynı çıkmıştı buraya atmıştı hamile şuan siz tekrar yaptınızmı
sdnrkya SinemmmMm varsa çıkabilir çünkü herkeste aynı olmuyor ama diğeri de silik ya uzulmemek adina yine başka al tekrarla canım emin ol yani üzülme
elobariselo Bence en garanti kan testi, bende adetime 4 gün kala yaptım testi silik çıktı, kan testi verdim kanımda çıktı.