Asd92 Kızlar bende 28+5im dün ve simdi bebeğinin hareketleri azaldı normal midir sizde yaşıyo musunuz bunu?
denzz Asd92 bazı günler benim bebeğiminde hareket etmediği olabiliyo ama bence doktoruna danışmalısın yine de
Civco Asd92 hiç korkma bebekler de tıpkı bizler gibi bazen çok hareketli bazen çok durgun olabiliyor.bazı günler hareketlerini hiç hissetmeyebilirsin.tum gün tembellik yapmayı tercih edebiliyorlarmis bazen😀
Masal71 Merveeex canım 2. Hamileliğim bu ilk hamileliğim de sezeryan oldum çünkü ve oğlum henüz 1 yaşında
Kubraseyit00 Gozdeakan benim 94 günüm var aslında normalde 28 Mart. 😁 Ama 2. Sezeryanim olcak 15 Mart gibi
SuleDoruk denzz son 72 gün 🙋♀️ 8 kilo aldım. Ctesi günü kontrole gideceğim. Karnım artık büyüdü. Hareketlerimi sınırlamaya başladı. Çabuk yoruluyorum. Birde sürekli sol kaburgam çook batıyor 🙄 2. Bebişim ssvd deneyeceğim Allah nasip ederse