Nurvec Herkeze merhaba oncelikte gebelik isteyenlere ve gebe olan herkeze Allahtan dilerimki nasip olur. Ben 4 yillik evliyim 2 defa hamile kaldim ve 6.5 aylikken ikisinide erken dogumdan kaybettm arastirdir capa hastanesine gittik rahmimde perde vardi bebek buyuyemiyormus asagi geliyormus.neyse lazerle ameliyat oldum kontroller falan derken simdi tekrardan hamileym ve suan 6 aylik hamileyim lutfn bana dua edin dualariniza ihtiyacim var 😊
busracetiinn Nurvec Rabbim sağlıklı bi gebelik ve hayırlısıyla sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah çok mutlu oldum adınıza 🙏🏻🤗
Guler06 Nurvec rahmındekı perdeyi ne zaman farkettıler gebelikte mi banada ilk gebe kaldırımda 1 doktor rahminde perde var dedi sonra 3 doktora daha gittim yok dediler ama var diyen doktor doçentti o zamandan beri hep aklımda suan 23 haftalığım
Nurvec Guler06 evlenmeden once fark ettiler tabiki 2 erken dogumum olunca hgs filmi ve defalarca kontrolle taniya vardilar
Kavrlms16 Nurvec Allah'ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canim. Banada hamile kalmadan önce perde var hamile kalman zor olur dediler ve yaklaşık bi sene hiç korunmadan ilişki olduğu halde hamile kalmadım. Sonra hamile kaldım ama perde yok dediler rahimim kalp şeklindeymiş ama yinede hep aklımda acaba gittiği gibi yine perde olusurmu
Aycha Allah, bebeğinizi sağlıkla, miadında kucağınıza almayı, kolaylıkla büyütmeyi nasip etsin, Hayırlı, bahtı, huyu güzel evlat olsun, inşallah.