Bende boyamak istiyordum hemşire kız arkadaşım onların da içinde bi miktar kimyasal olduğu ve direk bebeğe geçtiğini asla yapmamam gerektiğini söyledi kuaförün kapısından döndüm yaptırma bebeğinden değerli değil bekle biraz daha bende foto çekimi için istedim ama bebeğim için vazgeçtim