Ozlemmyldz hakkaten çok almışsınız. Ben 12.haftadayım hiç kilo almadım kilom aynı. En sağlıklısı 4.aydan sonra ayda 1 kilo almak yalnızca. Hamur işi, abur cubur ve kızartmadan uzak durun. Düzenli ve sebze ağırlıklı beslenin. Etleri kızartma yerine ızgara yahut haşlama tercih edin. Bol bol hareket edin, yürüyüş yapın. Mümkünse akşam 8den sonra yemek yemeyin. Unutmayın meyvenin bile fazlası şeker oranından dolayı kilo arttırımına sebep olur.