Hilalse
Seni o kadar iyi anlıyorum ki 5+6 da bir anda başladı bulantılarım yemek yapmayı bırak mutfağa girip buzdolabı kapağını açamıyorum ve kendimi banyoda öğürurken buluyorum. ilk metpamid kullanmaya başladım olmadı sonra primam Dr verdi geceleri bir tane içiyordum, 2 hafta sonra etki etmemeye basladi ve iki tane iç dedi doktorum ,içtim ve yan etki yaptı, bu sefer de onzyd verdi artık 12 haftalık olmuştum oda fayda etmedi ben azalacak diye beklerken azalmak ne kelime benim hergun kusmalarim eklendi. Ve bu sefer dramamine verdiler hala sabah akşam onu kullanıyorum tabi bu gittgim kaçıncı özel doktor🙁 şu anda 16+1 im artarak devam ediyor ilaç sadece kusmayı engelliyor, bulantıyı bastırmıyor icmezsem günde 5 6 defa kusuyorum bu arada 4 5 günde birde serum taktiriyorum .2 buçuk aydir yatarak yaşıyorum evden çıkamıyorum umarım biran önce geçer hepimizin 🙁