Orucu12 en güzelini yapmışsınız,doktorlar niye var.Sağlığımızla ilgili bir soru ya da sorun varsa tabiki onların kapısını çalacağız.tembellik ya da cahillik yapıp gitmemek em kötü keşkelere neden olabilir.Acı tecrübeleri olmayanlarda acı tecrübeler yaşamamak için yapmalı bence.Allah bebeğinizi size bağışlasın,sağlıkla kucağınıza alın.🙏🏻👼🏻