Merhabalar 11 haftalık hamileyim ve şimdiden doğum nerde olsa diye düşünmeye başladım. Yengem Kanuni Sultan Süleyman Hastanesinde doğum yaptı, doğum sonrası muamele güzeldi ama hastaneye ilk gittiğimizde yengemi bi içeri aldılar bi daha göremedik. O yüzden doğum sürecini hiç bilmiyorum. Devlette ki sancı ve doğum süreci nasıl? Sancınızı nerde nasıl çekiyorsunuz ? Kimler muayene ediyor lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız?