Teachermom25 Selam güzel anneler hpv pozitif olup normal Doğum yapan var mı ? ?? Yoksa sezeryan mı olmalı
Sweetblonde88 Teachermom25 öncelikle merhabalar. Hpv rahim agzını yoran ileride kansere kadar giden bir virüs. Bununla ilgili olarak tip 31 ve cın 2 atlatmış biri olarak. Bebege bulasmasından ziyade rahim agzını yoracak hücresel anlamda florasını bozacak herseyden kacınmak gerekiyor. Eşinle ilişkiye bile prezervatif ile gir mantae bile olmanı istemeyiz demişti doktorum. Ben 8 yıl önce sezeryan oldum. Doktorlar bu konuda ayrılıyor. Hpv sezeryan sebebidir diyen doktor var değildir diyen doktor var. Mantıken hücresel olarak oraya zarar vermemek bana mantıklı geldi sonucta kesilmesi gerekebilir dikilebilir. Bunları göze almadım sezeryan oldum.
Teachermom25 Benim doktorum artık son çalışmaların sezeryanda bile buluşabileceğini söyledi bu sebeple siğil yoksa normal doğum önerilir dedi kafam karıştı benim de
Guzelllll Teachermom25 senin pozitif oldugu icindir benim negatif sadece sigil cikti cocukta sıkıntı olmamasi icin sezeryan olacak yoksa 2 normal dogum yaptim buna nasip degilmis
Cansubasak Benim de siğilim var ama doktor aktif olmadığını bu nedenle normal doğum yapacağımızı söyledi
Minnakbebisim Bende sezeryen olacağım, bir çok doktora gittim hepsi sezeryen dedi. Vajinadan çıkarken çocuğun boğazına yerleşip ölme riski varmış. Hiç riske atmamalısın bence canım. Sen özellikle sezeryen istediğini söyle.
Teachermom25 Guzelllll ben de siğil yok pozitif ama buna rağmen doktor normal doğabilirsin dedi bende şaşırdım ben hep sezeryan olur gibi düşündüm
Teachermom25 Okuduğum makaleler de tam bilgi vermiyor açıkçası kesin sezeryan diyen doktor da yok okuduklarımda kafam karıştı bu sebeple