Busra221 Busra221 ozleem61 bende fatma hanıma gidiyorum inş sadece normal doğum oluyo diye o hasteneyi tercih ediyorum sizde öylemi duydunuz
ozleem61 Busra221 aslinda onun icin gitmedim yakin oldugu icin bide doktorum iyi ama sonradan ögrendim normal dogum icin daha israrci olduklarini en azindan benim doktorum öyleymis
Busra221 Anne18 hayır gaziosmanpaşada oturuyorum ama sırf normal doğum icin oraya gidiyorum inşallah gittiğime değer
Busra221 ozleem61 ozleem61 evet canım bende ısrarcı olduklarını duydum 1 arkadasım riskli olmasına rağmen orda normal doğum yaptı cok şükür bişey olmadı bende cok normal istiyorum inş gittiğime değer