pamuk32 kızlar adet günümde hamile olduğumu öğrendim beta 98 di. bugün verdim 2 gün sonra yani 564 olmuş. Değerler güzel yükselmiş fakat az önce akıntı olmuş farketmedim kan şeklinde değil. fakat açık pembemsi beyaz karışık normalmi acaba endişelendim 😐
Cigdemveminik pamuk32 pembe ve kahve leke korkulcak bişy değilmiş öyle diyor doktorlar iki kez o şekilde panik yaptım gittm normal dediler yined doktoruna görün istersen için rahat etsin