Merhaba hamişler ;
36+3 ten sevgi ve saygılar 😊
Bir çok ağrı, sızı, sancı, tedirginlik korku derken dedim kalk artık çantanı hazırla kız gelmek istese hazırda bir şey yok 🙈
Hazırladığım çantamı sayacağım size eksiklerim varsa lütfen hatırlatabilir misiniz ekleyeyim ☺️
Anne için;
- 2 adet pijama
- 2 adet emzirme sütyeni
- 1 paket büyük boy depend
- 1 adet banyo havlusu
- 1 adet saç havlusu
- Terlik
- Göğüs ucu kremi
- Lansinoh Göğüs pedi
- Göğüs Kalkanı
- 3 adet çorap
- kırmızı kurdelalı lohusa tacı
Bebek İçin
- 2 adet hastane çıkışı
- 2 adet kolsuz zıbın
- 2 adet yarım kol zıbın
- 1 adet uzun kol zıbın
- 1 alt üst pijama takımı
- 4 adet ağız mendili
- 2 adet eldiven
- 2 adet şapka
- 2 adet çorap
- 1 Müslin battaniye
- 1 penye battaniye
- 1 annemin ördüğü battaniye
- Ne olur ne olmaz diye emzik ve cam biberon
- pişik kremi
- şampuan
- masaj yağı
- 1 adet havlu ve kurulama bezi
- 10 adet bebek bezi
- 2 paket ıslak mendil
şu an bunları koydum. Kendim için diş macunu, diş fırçası, bir iki parça makyaj malzemesi ve sabahlık ekleyeceğim bavula. Mesela sadece depend yeterli mi yoksa alt çamaşır da koymam gerekiyor mu? Sizce unuttuğum ve lazım olabilecek ya da miktarını az koyduğum bir şey var mı?
Hem kendim tecrübeli annelerden fikir almak istedim hem de hazırlık aşamasındakilere belki bir şeyler hatırlatmış olurum diye düşündüm.
Buyrun yorumlaşalım.