Kubraseyit00 talasemi taşıyıcılığın varsa kan ilacının hiçbir yararı yok hatta zararı var, çünkü demir depoların tamsa fazladan demir almış oluyosun ve karaciğere yükleniyosun. Ben talasemi taşıyıcısıyım ve kutu kutu kan ilacı kullandım bilinçsizce. Daha sonra hematoloğa gittim asla kullanma dedi anlattığım sebepten dolayı, yapman gereken ömür boyunca haftada iki kez folik asit kullanmak. Ki zaten hamilelikte kullandığın için sıkıntı olmaz, gebeliğin son aylarında eğer 7-8 in altına düşerse o zaman kan takılır. Hemşireyim, dediklerime güvenebilir doktoruna da danışabilirsin 😊 geçmiş olsun 🙋♀️