isimsizbebek Nursen60 bence normal. Ben 31+4 üm bebek şu an 1780 gr. Hareketleriniz nasıl peki dün gayet hareketliyken bugun sakin çok
Roda_21 Benim de 32+4 1800 doktor normal dedi sıkıntı yapmayalım 😃 sağlıklı olmaları yeterli bence 🤗💞
Busraaaa00 Gecen hafta gittim 32+0 1850 grmdi simdi bu hafta pers. Tekrar gidicem bakalim kac olmus sordum hersey normal uyumlu dedi o yuzden dert etmiyorum🙏🤰🏼