Mrvrlshn valla kardeşim bizim buralarda 1er gün arayla yıkanır yeni doğan bebek. 40ı çıkana kadar hemde. Bebek suyla büyür derler. 40 çıkana kadar yıkamamak.. Pek bilemedim aslında sen bile rahatsız olursun ki dayanamaz yıkarsın yazık günah yavruya. Şöyle bişey de var hastanede hemen yıkanıyo bebekler artık. Yani o beyaz koruyucu zaten akmış oluyo vücuttan. Yine de sen bilirsin tabi ki..