Aysima123 Biz 16.cı haftayı bitirdik 😍 ikinci kez kız annesi olucagım insallah 😍👨👩👧👧 Sizlerde durum ne? 🥰
pyymamm Aysima123 27+1iz bizde ilk bebeğim kız olucak nasipse cok sükür gebelik iyi gidiyor en basından beridir
Busra5341 34 haftaya giriyoruz yarin kizima kavusmaya az kaldi 👼aklima geldikce kalp atislarim degisiyor Allah sagsalim kucagimiza almayi nasip etsin bebislerimizi ❤🙏
55inci Busra5341 rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin❤️Bizde 34+1 olduk heyecanla korkuyla bekliyoruz🤗