Gldane Mrvgk çok zor ya be 50 tane isim düşündüm eğer ki doğumda değişmezse sonunda Çınar Ege de kaldım 🙈🙈🙈
Deletedmom0990 Mrvgk hayır bulamadım abimin ismini mi koysam diyorum hem peygamber ismi hemde abime çok duskunum o büyüttü beni ❤️ herşeyim o benim ❤️HARUN❤️
Ozgesn Mrvgk ilk çocuğum da erkek kayınbabam koydu ismini Ebubekir ❤️ İkinci suan yine erkek ben koyuyorum ismini Ömer Asaf olacak Allah’ın izniyle 🙏🙏