Hanife_20 Iyi akşamlar kızlar bugün detaylıya girdim hiç bi sorun çıkmadı fakat plasentam öndeymiş aranızda benim gibi olan var mı bi sorun oluyo mu
Meleek Hanife_20 benim plasentam da önde ama sorun olmaz dedi doktor sadece hareketleri geç hissedermişim
esraalageyik Hanife_20 geçtiğimiz ay bana da aynısı dendi bu durumun tek sorununun sezaryen doğum olacağı söylendi kendimi buna hazırlamam için. bu ayki kontrolüme henüz gitmedim konu hakkında başka bir şey bilmiyorum ama çokta kafama takmadım bebişlerimiz sağlıklı olsunlar da normal doğum olmayabilir😇
Hanife_20 esraalageyik normal yapamıyorum zaten rahim darlığı ve kan sulandırıcı kullandığım için başka bi sorun olmuyo o zaman
Pearly Benımkı de ondeymıs 19 haftalık hamıleyım zamanla onden yana doğru cekılır dedı ıcınız rahat olsun
Nederlander Benim bildiğim sadece hareketlerini geç hissediyorsun, normal doğuma falan bir etkisi yok.