Kizlar bugün doktor tahlil istedi özelde.Ben normal tahlil zannettim hiç açıklama yapmadı.Ama normal tahlillerden değilmiş Ankara'ya gidiyormuş orada inceleniyormus.Dudak yarikligi, damak yarikligi var mı diye bakiliyormus.55 TL ödedim. Gerek var mıydı bu teste? Yaptıran var mı? Olsa ne yapabilirler tedavisi yok diye biliyorum.Doktorun sorması gerekmez miydi?