Arkadaşlar karnımın sağ tarafına ağrı girdi 11 haftalık gebeyim.Tuvalet ağrısı gibi sanki ama ayırt edemiyorum.Lavaboya eğilince daha da ağriyor gaz olabilir mi? İlçe de yaşıyorum ve ne yazık ki ultrason yok hastanede.Internetten baktım normal diyor ama.Böyle ağrılar yaşayan oldu mu? Kasık ağrısı gibi değil ama.