Hayriye06 Merhaba yarın şeker yüklemesi yaptırcam da aç mı gitmem gerekiyor kaç saat sürüyor yaptıran var mı ?
caglaylmz Ben cuma günü yaptirdim. Evet aç gidiyosunuz. Önce açlık şekeri için kan alıyorlar. Daha sonra onlar ne kadar uygun görüyorsa şekerli suyu iciyorsunuz. 1 saat sonra tekrar kan veriyorsunuz.
Sekerpare Bugün yaptırdım aç gittim ve kan verdim sonra 75 mg glikoz içtim gazoz gibi bitince 1 saat sonra kan verdim sonra bekledim 1 saat sonra tekrar kan verdim bu süreler içinde şu bile içme dediler en son kandan sonra yedim ictm