ulker2017 Kizlar kaburga altinda çok fena agri var,sag tarafimda 1 saat falan uzandim ayaga kalkdigimda çok fena agrilar basladi😣 böyle olan oldu mi hiç?
klebsiella ulker2017 bende cok kotuyum ne yapmak lazim volteren surebilirsin dedi doktor yani o kadar agrim varki sadece oturunca oluyor agridan kivriniyorum resmen 🙁
ulker2017 FulYasin01 nefes almakta zorlaniyorum öyle kötü agri varki,doktora gitesmmi bilmiyorum😓 ALLAH Sanada acil sifalar versin canim,sag salim dogurursun IN SA ALLAH❤🙏
FulYasin01 ulker2017 Sağol canım sanada acil şifalar versin inşalalhh, nefes konusunda benide etkiliyor ve inanılmaz bir ağrı oluyor ya umarım kötü birşey yoktur. 🙏🏻 Bebişlerimizi sağ salim alalım kucaklarımıza inşallah. 🙏🏻😍
Glsmarf ulker2017 bebek büyüdükçe kaburgaya baskı yaparmış ben bazen kaburgam kırılcak zannediyorum o derece ve sırtıma vuruyo ağrısı sanırım normal bişey bu yinede kontrol zamanında doktoruna danışabilirsin
AdeF Bebisler buyudukce baski yapiyor kaburgalara canim zamanlari gelmis artik korkulcak bisi yok ama tabi doktora danışmak isterseniz içimiz rahat olsun diye danışın tabi ama korkulcak bisi yok
ulker2017 AdeF IN SA ALLAH Öyledir canim,agridan digilde bebise ALLAH Korusun bir sey olur die endiseleniyorum. IN SA ALLAH Sag salim kucagimiza aliriz❤🙏
ulker2017 Glsmarf Evet canim büyüdügünden olur söylüyolar,galiba normal bi sey) Telefonla konusduk doktorda normal oldugunu söyledi🙏
ulker2017 Suhus000 belkide canim ola bilirdi😐 çok korkuyodum çok sükür geçti🙏 çok tesekkür ederim canim benim💕
ulker2017 klebsiella canim bende uzaninca geçiyordu😐 doktor normal oldugunu soyledi bana ama agrisi cok fena cok korkmustum, bence hic bi sey surmemen daha iyi dayana biliyorsan😓