Goksu_Beren1 Haftamdayım PLT yüzbinin altına düşünce riskli demişlerdi şuan 91bin doğumunuzu eğitim araştırma hastanesinde yaptırın diyor özeldeki doktorum. Bugün sağlık ocağı doktorumda bebekte tansiyon şeker olabilir dedi. Hiç böyle bir durum yaşayan var mı?
Limonlusu Goksu_Beren1 kesinlikle riskli gebelikler birimi olan bir hastanede yaptırmanız gerekiyor plt düşüklüğü kanama miktarını arttırır. Yüksek tansiyon da var mı sizde?
Nasippp Limonlusu canım bende de kan pıhtılaşması var. şuanda hamile değilim.geçen ay plt 400 küdürdü yeni baktırdım 380 civarıydı hamile kalmayı etkiliyor mu bu değer aceba? Dr ler pek dikkate almıyo bu değeri 🤦🏻♀️
Goksu_Beren1 Limonlusu tansiyonum ara ara yükseliyor ama hipertansiyon gibi direkt bi hastalığım yok. Ne kadar üniversite hastaneside olsa devlette doğurmak istemiyordum mecbur belkide 😕
Limonlusu Nasippp yok direk gebe kalmaya engel denilemez bol limonlu su tüketmenizi öneririm o düşür 😊 zaten 380 normal değer aralığında
Nasippp Goksu_Beren1 doğrudur canım ama dr. Pek bilgi vermediği için 🤦🏻♀️ Sende PIHTILAŞMA var mı bende varda.