1cm açıklığım vardı 40+3de nişanım geldi doktor muayene etti 3cm 😁 Bende tık yok. 40hhafta boyunca Bi kere bile sancı çıkmadı, nst de. Sonra verdiler suniyi gene bişey yok, derken Bi geldi pir geldi. Hayırla sağlıkla Bi nefeste kurtulursun inşallahhhhhhh🙏🏻🙏🏻🙏🏻