Hilaliko Iyı aksamlar kızlar 31 haftalığım bugun biraz kendimi yordum galiba temizlikle sanki aşağı baskı ediyormuş gibi oluyor arada 🙄 başına böyle birşey gelen varmı ?
Herseyimoldun Hilaliko evet ben 34 oldum bende de oluyordu başıda aşağıda olduğu için cok fazla yorma kendini
doganBanu Hilaliko bende de ev işi yaptığımda ya da çok yürüdüğümde oluyor normaldir sanırım🙏Dinlenince geçiyor 🌸
Seda_123 Hilaliko Doğum pozisyonunu almıştır bebek benim 30 dan beri hep öyle markte zor gidiyorum sanki altıma yapacak gibi oluyorum ama tuvaletim yok yani baskı yaptığından oluyor
Tutu_ali_vefa Ben de 31 haftalıgım dun temızlık yaptıgım ıcın bende de oldu uzanınca gectı ama, korkma ve kendını yormamaya çalış.
edward Hilaliko seninle aynıyız ben geçen hafta gittim 29 haftalık dedi geç döllenme olduğu için ne zaman doğum olacak çok merak ediyorum 🤔 senin tahmini olarak doğum tarihin ne zaman🤭
Hilaliko Seda_123 suan kac haftalıksın doktorumda aynısını soyledı hatta alttanda muayene ettı erken dogum varmı dıye yok sukur 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Esmaemenova Seda_123 benimde 30 haftada bebek cok aşağida dedi istiraet önerdi aciklik yok ama aşağida dedi bende sizin gibi hissediyorum
Esmaemenova Hilaliko bende 32+2 im cok iş görünce ayakta kalinca sanki bebek düşecek gibi hissediyorum çok aşağiya iniyor dinlenince geçiyor
Hilaliko edward bebek bas asagıymıs ondan baskı oluomus alttan muayene ettı erken dogum gozukmuo dedı 1850 dedı kılosuna hayırla saglıkla dogsunlar ınsallah
Giz89 Hilaliko bende 34. Haftamdayım 31den beri benmde öyle aşağıda baskı var sanki alttan çıkıyormuş gbi oluyordu ultrasonda bi baktık ayakları orda full vuruyo 😁