Fatmalper1 Ay bana da erkek dediler hatta bak pipisi dedi doktor acaba benim de kız çıkar mı sonradan iki doktor erkek 1 doktor kız dedi
Ebrar18 Fatmalper1 canım sende yükler misin ultrason resmini . Çok değişiyo bu cinsiyetler 13+4 de erkek dediler değişme ihtimalide yüksek sanırım benimkinin
Alparslnbuss Ayse-karadag kız canım bu ikinci resimde ki kordon çünkü o kadar kalın büyük olmaz minnacık olur 😊
nursan1 Ayse-karadag bu resimde kız yani çok belli pipi olsa bu kdr ufak olmaz bu kız organına çok benziyor hatta kız organı😊
Ebrar18 Ayse-karadag hakikaten ilk attığın bacak arası boş kız . İkinci attığın resim bacak arası dolu gibi ama bence o kordon çünkü o kadar etli büyük gözükmez yani 😅😅 inşallah sağlıcakla kızın olur
Fatmalper1 Ayse-karadag bana da erkek dediler benim ki de öyle hatta bak resimag.com/p1/199999d2d61.jpeg
Fatmalper1 Fatmalper1 Ayse-karadag banada erkek dediler benim de böyleydi https://resimag.com/p1/0b4d9d9bde8.jpeg
duygusm Ayse-karadag Bizim de değişti ama sizin haftanız daha ileriymiş. Geçen forumda bir arkadaşla konuşuyorduk, 29. haftada farklı cinsiyet söylemişler. İleri haftalarda olması garip ama mümkün.
-fv- Fatmalper1 bacak arasında pipi yok sanki canım ya tabi baktığım yerse bacak arası 😅doktordan daha doktor olduk baka baka ne desek boş gerçi🙈