Ben kan tahlili yaptırdım da oraya gittim gebelik için sonucu bir doktora gösterim dedim bayan doktordu iyice baktı hatta bende kist olduğu söyledi doktoruma gittiğimde oda aynı şeyi söyledi iyi bir kadın doktora benziyordu hastane donanım için bir şey diyemem canım iyice araştır derim