24 haftalık hamileyim. Acayip bi iştahsızlık var. Resmen sabah kahvaltısı ardına bikaç meyve ile geçiyor günüm. Vicdanım hiç rahat değil ama her zaman sofradan yeni kalkmış gibi hissediyorum. Öneri sunabilecek olan var mı? (2 haftadır kilo da almıyorum. Hatta belki zayıflıyorum bile😣)