Mervecrbg Basakzumra 30’unda gidicem muayeneye 40 haftalık olucaz açıklık yumuşama yoksa bende 2 ocak sezeryan günü alıcam😊
Ursysr Benim esim de tutturdu bu tarih diye ama ben o zamana 40. Haftada olmus olucam daha erken gelebilir belki kurabiyem 🥰