Deletedmom0190 Minikkalp4167 Elifbstg Edaliiii melekim123 içimi o kadar rahatlattınız ki güzel anneler... çok uzun zamandır çalışıyorum hep derdim şöyle yatsam da kimse ellemese güzel bi dinlensem derdim, eksik dua etmişim meğerse. Rabbim yavrularımızı bize bağışlasın vaktinde. Şimdi kızım rahmime tekme attıkça içim gidiyor sanki kısaltıyormuş orayı gibi. Haftalardır karnımda değil rahmimde hissetmiştim tekmelerini. Ortalığı karıştırmış sıpa. Henüz iğne falan olmuyorum sadece serum ve nidicard veriyorlar. İlerleyen süreçte ne olur bilmem 🤷🏼♀️
Mucizebebegim3 Deletedmom0190 Rabbim saglikla zamaninda dogmalarni nasip etsin insallah 🙏 Rahim agzi olcumu ille alltan mi yapilmali bende 19.haftadayim olcermsnz dedm doktora o alttan yapiliyor deyince geri durdum korktm yani
Deletedmom0190 Mucizebebegim3 ben arada bebekleri özleyince başka bir hastaneye gidiyorum orda ölçüm karnımdan yapılmıştı normal çıkmıştı. Dün kendi takipli doktorum karnımdan göremedi alttan mecburen baktı. Belkide alttan bakılan daha kesin sonuç veriyordur bilmiyorum. Ama alttan muayeneye bu kadar çekinmeyin bence
Adanur simsekkiz8 bnde 33 haftalığım gecen hafta ölçümde 25mm düşmüş. Dojtor progestan fitil verdi sabah akşam ama bna kasık agrısı yaptı fitil sende herangi bi şikayet varmı canım. Bıraksam diyorum ama erken doğumdanda cok korkuyorum
Szeys Edaliiii Biz 30 haftadayız rahıim ağzı 25mm ölçüldü geçsn hafta. Kısa değil ama kısalabilir dedi. 25 mm kısalmış demek mi yani🤷🏻♀️
Edaliiii Szeys canim sınırı 25 mm doktor oyle dedi onun aşağısına müdehale ediyorlar ama haftan ileri panik yapma bence tıp öyle gelişmiş ki bir iğne iki hap tamamlarsın haftalarını Allah'ın izni ile
Duamucizem Ben 17 haftamda ölctirudm cnm altan ölçtü aklıma takılmıştı çünkü bi kurtajim bi tüp bebek bi asılma ve histereskopi oldum etkiler mi bunlar dedim etkileyebilir bakalım.dedi ölçtü 3.31 cıktı şimdi iyi dedi ama takip ederiz ilerleyen haftalarda dedi
Szeys Edaliiii İnşallah. Evet arkadaşların dediklerine baktım serklaj filan olmuyomuş zaten. Bende enfeksiyon var şu anda krem fitil falan kullanıyorum. Sonrasında geçmezse antibiyotik tedavisi başlarız aynı zamanda da progestan başlayabiliriz dedi. Kısalabilir rahim ağzı dedi de bakalım inşallah geçer. Şöyle 34 haftayı bi dolduralım dedi
Ftszgn Deletedmom0190 sabah aksam tum dualarim bizler icin zaten rabbim kabul etsin🤲 cok zor gerçekten surekli yatmak ben 3 hafta yattim izdirap gibiydi,saat 5 olunca eşim gelecek diye vakit daha hizli gececek diye sevinirdim