asdfk kızlar en günde iki tane meyve suyu iciyorum atıştırmalıkla beraber zararlı mıdır bu konuda siz ne düşünüyorsunuz
Sefaat asdfk hazir iciyorsaniz pek tavsiye edilmiyor ama evde kendiniz dogal sıkıyorsaniz faydali olur
Kadriyeanes Mümkün olduğunca paket gıdalardan uzak duruyorum ben normalde sağlıklı değil diye almazdım meyve suyu da en azından %100 içerikli tercih ederdim almam gerektiği zaman. Sabahları taze mandalina portakal sıkıp içiyorum benim tercihim bu yönde
Sefaat asdfk dokunmayan meyveleri karisik sekilde meyve sikacaginiz varsa o sekilde de yapabilirsiniz ben bi kac meyve karisik sıkıp iciyorum
NaimeYilmaz Hazır şeftalı suyuna bayılıyorumm arada ıcıorm ama kucuk alıorm buyuk kutuları acılınca bitirmek lazım