begumseker Sinemozdem detaylı ultrasona girdiyseniz cinsiyetiniz kesinleştiyse almaya başlayabilirsiniz ben de 23. Haftada almıştım :))
Okyanus-1 Mstiskaya kaç haftalikken belli oluyor şu anda 13 haftalık haftaya randevum var acaba ogrenebiliiyim ki bebisimin cinsiyetini Bide sizin içinize dogmusmuydu benim hissedemiyorum kız mı erkek mi
Mstiskaya Okyanus-1 13. Haftamda doktor kız gibi demişti bizde kız istiyorduk çok. Rabb'im gönlümüze göre verdi şükür. 14. Haftaniz olacaksa gittiğinizde yüzde 90 gibi söyler herhalde. Sağlıkla gelsin inşallah ☺️
Mucizebebegim3 Duamucizem eneee ben 80le hamile kaldm 78e dustum ama suan aldm bliorm 🤣🤣🤣 Benimde yagli sanirim ondanmi hssetmiorzki
Syma95 Kbra7777 canim bende simdi baktim yenidogan urunlerine e bebek daha ucuz gibi geldi bana indirim varmis
Mucizebebegim3 Duamucizem O gunler gelsnde su kormularmz btsn gerci dogurana kadar bu hsler bitmez bizdee🥴
Sinemozdem Mucizebebegim3 Duamucizem siz bi hayırlısı ile 19. Haftanın ortalarına gelin başlarsınız ufak ufak bende öyle diyordum 19+4 te akşam yemekten önce hissettim ilk bir anda oluyor yani
nilly Sinemozdem benim üçüncü bebek. 26 haftaya girdik henüz hiç bisey almadım . Annem kayinvalidem soruyo zaman yaklaştı dogurucan bisey lazım değil mi diye. Ben de eteğime sarıp getircem hastaneden eve diyorum. Nolcak benim bu rahatlığımın sonu. 🤣🤣🤣
Epilasyon Cinsiyetini öğreneyim kızsa 2 3 yeni takım alırım yeter çünkü ilk bebeğim kızdı çok kıyafet kaldırdım ikinci için erkek olursada baştan hepsini alicam
ipekworld ebruliyim canım mustela o fiyatı yüksek ecZanelerde de satılıyor aynı paket 285 tl filan eczanelerden bi bak