İyi akşamlar herkese Ya benimde bi sorum olucakdı. ben ilk hamile kaldigımda 62 kiloydum sonra hamilelikde yediyime dikkat etmedim 23 haftamda tarıya çıktıgımda 69 kiloya kalkmışdım sonra doktorum aminyon sıvın fazla dedi. ben yediyime icdiyime dikkat etdim. şimdi 32 haftalıgım ve 71 kilo olmuşum. ama suratım filan şişmiş. sice ben doğuma kadar bu kiloda kalırsam bebeyim kac kilo olur.? ben 3.5 kilodan fazla olsun isdemiyorum. yardımcı ola bilirmisiniz