Fat57 vallacanim bende oyleydim benimki coktan inmisti agrim sizim bile yoktu cok azdi ona ragmen sancilar cok fazlaydi bence hic erteleme bu haftalar sıkınti olabiliyo sen ne olur ne olmaz git bi icin rahat etsin en azindan bende gaz sancisi saniyodum kisa sureli olup geciyodu bebegimde asiri hareketliydi doktor dedi bebeginin tek derdi gelebilmek onun icin ugrasiyo 😅😅