tuuubaaa01 37 haftalıklar bebeğiniz kanala inmiş mi? Bugün kontrolümüz vardı doktorumuz bebeğin kanala inmesi gerekirdi dedi. Sizde durum nasıl?
Betulyavuz tuuubaaa01 38 haftalık hamileyim bebeğim henüz kanala girmedi doktorum kanala inmesi gerekiyordu falan da demedi . Artık ne zaman kanala iner bilemiyorum
Lilensa tuuubaaa01 37+5 olduk hiç inmedi bebeğimi kaburgamda hissediyorum baskı yapıyor aşağı ineceğine daga yukarı çıkıyor anlamıyorum bişey
Busracnbr tuuubaaa01 37+3 oldum bugün randevum vardı benim bebiş 32 den beri dönmüştü ama şimdi makat geliş olmuş 🤦🏻♀️😫 Haftaya bir daha çağırdı doktor bakalım İnşallah yine döner ya 🤲🏻