Efulli çok zor bir süreç geçirmedim çok şükür sadece bulantılar beni çok zorladı ilk zamanlar 20. Haftada ancak geçmişti. Şimdi de mide yanmaları var ama bulantı kadar zor değil bir de baya agırlaştım göbeğim çok aşağıda herhangi bir sıkıntı görünmüyor şimdilik bekleyebildiğimiz kadar bekleyeceğiz dedi doktorum. Hayırlısı inşallah hepimiz için ama ikiz beklemek farklı ve heyecanlı bir durum bence 😊