Kizlar selam, iki gun once de tartisma konusu acmistim. Bir haftadir suren kasinti sonunda nihayet bugun teshis konulabildi. Once catlaklarimin yaninda sonra bacak ve belimde kirmizi dokuntulerim olmustu. Once alerji ilaci baslamistik, sonra igne, sonra uyuz ilaci...Bugun gittigim bir doktor Pupp teshisi koydu. Kortizonlu ilac ve allerset hapina baslatti doktor. Ancak dogurunca geciyormus. 38+1’iz. Bakalim ne zaman doguracagim😩